11 aug. 2012

Clean

Idag vaknade jag upp i svärisarnas hem. De lånade ut sin säng för natten eftersom vi skulle på musikal i stora staden Stockholm. "de tre musketörerna" såg vi o den var hur bra som helst. Fantastiska skådisar i roller man aldrig kunnat gissa att de skulle kunna göra. Underbara kostymer o bra musik. Älskade inte alla röster men de var desto bättre på skådespelet o jag njöt hela vägen.
Imorse vaknade jag o kände att de där som grodde av irritation i mig, att vi hade de såååå ostädat. Eller asså, oreda o inte så som jag ville ha de. Den irritationen kunde jag ju göra nåt åt. Jag lämnade mina rättmätigt lata grabbar o åkte för att köpa städgrejjer, sen hem o städa. Våttorkade, plockade, skrubbade, tvättade osv. Dock bor jag stort när det skall städas o jag hann inte med hela övervåningen men det var ok. Undervåningen doftar av citron o det är rent i alla vrår. Om nu bara ngn kom o tvättade fönstren oxå så skulle jag ÄLSKAT! Men man måste ju längta efter nåt oxå.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: