12 aug. 2012

Förväntan

Vår sista gemensamma semesterdag. Imorgon börjar karlarna sitt slit o jag har studiedag. Vi firar av med brunch. Scones o te. Gottsomini.....
Nu kollar vi vad vi kan förströ oss med resten av dagen. Härligt!
Det finns nåt spännande med att börja vardagen igen. Trots att jag jobbat en del över sommaren o att M inte tagit ut massor av semester o trots att sommaren känts som en enda lång begravning pga mamma så har det ändå varit en ledighet i allt. Det känns roligt att jag imorgon skall plocka ihop väskan. Jag skall ta mitt nya block, skriva ut schemat, lägga tillbaka pennorna i pennskrinet. Jag ska ta på mig skolkläder, sätta upp håret o sminka mig. Det blir precis som när jag var 9 år o sa "i år ska jag verkligen lägga manken till". Skillnaden är att i år måste jag verkligen det! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: