1 nov. 2012

Du lever vidare

Min bästa bästa unge! vi gick till kyrkan för att tända ljus för mamma. varsitt ljus, ett minne, ett sätt att få prata med varann igen. självklart kom det några tårar varpå min älskade unge tar sin kalla lilla hand mot min kind o klappar.
"det är ingen fara älskling"
"men jag ser tårar"
"jag bara saknar men det är inte farligt"
"jag förstår hur du känner mamma, men låt det komma ut, sånt är viktigt"

att han kan säga en sån sak. min lilla 5 åring. med bekymrad min o med sån värme att jag knockas. det är då jaf känner att jag inte kunde lyckats bättre som mamma. till råga på allt, han lät precis som min mamma alltid gjorde.
igårkväll, en kväll av minnen, kärlek o värme.

T BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: