29 nov. 2012

Kick in tha behind

Lämnat in brickan, nyklar o dator till praktikplatsen. Känns lite vemodigt även om det är skönt att livet får ett nytt kapitel nu. Nästa fredag kör vi lite examen o sen är verkligheten här. Hur den ser ut är ju onekligen rätt oviss men det finns tankar o planer på alla möjliga håll. Det gäller bara att ta beslutet. O beslut är o förblir läskiga. Jag välkomnar ändå förändringen för jag är färdig med det här kapitlet nu, kan de här med att sälja, vet att jag skulle klara av det på ett jobb, klara av det riktigt bra tillomed. Så, nu håller ni alla bara tummarna att jag tar dom rätta besluten o inte bara dom mest bekväma. Man kan behöva en kick därbak o nu har jag väl fått det tror jag. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: