29 dec. 2013

Det här med tröttma

I flera veckor nu har jag haft sömnproblem. Alltså vi pratar total vakenhet. Tröttma utan en enda liten ro i kroppen att göra nåt åt tröttma. Senast var en vecka sen o nu kör vi igen. Klockan är fyra o jag har gäspat sen 9 tror jag. Haft en mycket häktisk, rolig för att inte säga underbar dag med lilljul o julmat o träning o pyssel o glada barn. Vem vilar inte gött då? (Här räcks det upp en hand o den är min). Detta är helt ohållbart! Det gör mig fullständigt galen. Jag som älskar att sova. O så gör det mig orolig. Vad handlar det om? Så mycket obearbetat från förr o nu o så mycket stress runt omkring o jag fasar för att min "tryck bort det o lägg i en påse" taktik är fel o påsen är full. Men det tas ej notis, det ignoreras för jag hinner inte, orkar inte, vill absolut inte. Jag tycker jag har det bra. Jag tycker om det mesta, jag gör det verkligen. 
Jag vill Bara sova!!! 
Usch fy, man blir ju så gnällig annars, så ofunktionabel. John jävla Blund, kan man Ruta honom? I så fall har han ett stående gig! 
Skitoxå!!




Inga kommentarer: