30 juli 2008

Långt inlägg i debatten morgon vs sov

klockan 7 var jag här. 7e..k-l-o-c-k-a-n s-j-u-e!
Det är tidigt.
Ville jag verka ambitiös?
Ville jag vara bättre än alla andra?
Nä!
Jag ville helt enkelt sluta tidigare. De blir tokigt hett här efter tolv.
Slipper jag vistas i dessa lokaler speciellt länge efter klockan 12 så kanske jag
överlever. Nu behöver jag bara stanna till klockan 15.30. De vore ju för väl
(som jag hade sagt om jag var 40 år äldre o ägde en sån där prinsesshund.
Ni vet bruna o vita o små o håriga o ihoptryckt nos.)

Det bästa är att jag är helt ensam. Kontoret är tomt.
Hur skönt som helst när man är så hysteriskt trött som jag nu är.
Va de verkligen värt de, en halvtimmes extra sömn vore underbart nu.

Dagens klädval är svalt eftersom vi bor i numer tropiska värmelandet sverige.
Knälång, ärmlös, svart vero moda klänning med fluffig kjol o lite lite volanger längst ned på kjolen. Den är söt. Hittade den på Rea oxå så vi älskar varandra.
Drömde inatt att min kjol från Tiger som jag köpte på semestern fanns överallt o den kostade ännu mindre på typ konsum. Hysteriskt...vad innebär detta? Att jag nu mer är en märkesfreak? Haha..neh.

Btw..hittade ett underbart blått glittrigt linne på vila igår. Kanske att man skulle dra sig ned dit o köpa till helgens partty?

Lets do some work.

Inga kommentarer: