30 juli 2008

Valrossvarning trots salladslunch

Dagens bild idag är en på mig. Typ.
Behöver jag påpeka att de va en paparazzo på kontoret o att jag inte alls ville visa mig på kort. Men här är jag iallafall..dagens bild.
Skriv gärna ut o använd som tapet eller nåt.

För övrigt hatar jag att shoppa presangs när jag inte har ngn inspiration. I just hate it. Vet att Lott önskar sig grå trådgardiner..eller vad de nu heter. Men hur kul är de? Jaja, de får väl bli såna tillslut ändå.
Nu får inga fler fylla år på ett tag. Rekis är iof inte svår att shoppa till o inte mamma heller...men vissa är bara svårare...hur många ska ha presenter egentligen???
O var är mina presenter?
Köp lampan på cervera åt mig tack.
(ps. I looked like a valross i linnet från Vila. Hur tråkigt är inte det då?)
herrå

Inga kommentarer: