26 nov. 2008

Besviken så besviken

Jag fick inte åka med på resa till norrland. Mina kunder som jag ansträngt mig med och som jag skapat en relation med skall någon annan träffa.
Det känns för jävligt faktiskt.
Det känns som en spark i magen.

Det kanske inte är viktigt för någon annan, men för mig är det jävligt viktigt. För att kunna sköta mitt jobb, det är jävligt viktigt. Skulle jag vilja åka på en resa en vecka från min familj underbetalt och kallt ifall jag inte trodde att det gjorde en skillnad?
Detta scenario skulle aldrig ALDRIG hända i Norge. ALDRIG, för de är gullegrisarna.
Här är det som vanligt "det duger" mentalitet.

Vet inte hur länge det fungerar de här faktiskt. Det kan ju aldrig skada att gå på lite nya jobbintervjuer.
Synd att min kollega o mitt jobb är så kul, de skulle varit lättare att sticka annars.

Inga kommentarer: