26 nov. 2008

Nyårsglamouren (tidigt i år)

Jag har hamnat i situationen "men vafaaan är alla snygga nyårsstrasser?"
J har redan kommenterat att den turkosa inte riktigt var....tja hur ska man säga...
"den klänningen var för att det var spets nedtill eller hur?" Vilket nog förmodligen stämmer.
Den svarta var ju inget direkt special heller om man skall vara ärlig men den var ju lite fin. Men jag skulle vilja hitta den där med lite extra. Det är för lite lyx och glamour i mitt liv just nu.
Jag kommer ihåg en tid då jag var ute varje helg och hade mer kläder än H&Ms storlager. Nu mer..not so much. Nu får jag ju leka pulkalekar med min Theo istället vilket iof är tusen ggr bättre men lite glamour kan behövas. M kanske kan ha en röd matta utanför dörren ikväll och sprida lite konfetti när jag kliver in genom dörren.

Man kan ju få önska.
Har någon en ide om en sketasnygg klänning så är det bara att tuta till. I would love one.

Inga kommentarer: