27 nov. 2008

Catfight

Idag blev de catfight.
Jag tröttnade.
Jag tyckte det var respektlöst och K tyckte att det var "känsligt"
"var inte så känslig".

Jag höjde rösten, hon höjde rösten.

Sedan lugn, jag försökte be om ursäkt för mitt beteende. Hon sa "jamen förlåt då får man väl säga men var inte så känslig lilla gumman".

Ibland beter sig människor som är äldre som om de vore ngra jävla kungar. Som om de har rätt som om de bara är så och bara skall vara så. Hon skall alltid ha rätt.
Jamen ha de rå.

Fy fan vad arg jag blev. O de är ju min känsla. Jag kan väl inte ta bort den bara för att ngn annan anser att jag är känslig. Det är ju den känslan jag har.
Jag kan inte fatta sånt. Om jag skulle sagt "var inte så gammal" hur fan skulle hon deala med de då? De är ju samma sak.
Min känsla är att jag anser att jag är värd respekten som vilken annan person som helst. Is that wrong?

Sen får jag väl vara bättre på att skaka de av mig. Skita i det helt enkelt.
Om jag inte skall få psykbryt varje gång.

Inga kommentarer: