8 nov. 2008

Fars dag

Idag var de fars dag en dag för tidigt eftersom jag skall iväg till södra sverige imorgon.
Det fick bli Ms dag. Med panncakes på morgonen och fokus på Ms vilja...förutom när han hade bränt en skiva och tänk på vad jag gillar så jag kunde sitta och njuta i bilen hela vägen till Ingarö. Ibland är han så perfekt att det smärtar.
Pappa fick klassiska trisslotten och bulle. Vi hade de rätt mysigt faktiskt och han fick en nästan tår i ögat när Theo vinkade hej då till sin morfar och sa "hähäää". Han är ju inte speciellt van vid barn och de han har runt sig brukar mest tycka att han är hårig och smått läskig. Men inte min modiga lilla Kakansson inte.
Dagen har varit mysig. Det är inte utan att jag känner en viss lycka i kroppen.
Dock gruvar jag mig för en vecka ifrån mitt barn. Det kommer förmodligen gå bra och jag får försöka att inte tänka på det så. Men de är inte lätt.
Imorgon är det packpack och sedan off off and iväg till Växjö...tror jag! jaja...de e inte jag som styr så jag behöver inte veta.

Så om jag inte får igång min dator som ibland inte vill fungera blir de dåligt med bloggande denna vecka. Hoppas dock på de bästa.

Inga kommentarer: