27 nov. 2008

Hänga på fredag?

Idag är en annan dag för att citera Christer Björkman. Varför man nu skall det.
Jag skall verkligen försöka nå upp till de där 150 tusen idag. Det kan gå, det ska gå, det BÖR gå.

Annars kan jag inte låta bli att längta lite efter helgen. Nu när jag inte får åka på Norrlandstripp skall jag fokusera på advent och jul och mys. I helgen skall det pyntas och putsas och flåsas och pustas..eller nåt. Jag tror det kan bli riktigt bra faktiskt.

Hade en mystanke om att Rekis skulle komma över och lussebaka eller nåt liknande på fredag då jag och liten man är ensamma hemma men det blev inget av med det då hon (mycket opassande) arbetade.
Frågan är om det finns någon annan att bjucka in kankse? Kolla vad Karin eller Lotta gör kanske? Eller så åker vi ut till Järna jag och lilleman och bakar där och bara hänger? Något måste göras det känner jag.
Någon som är ledig på fredag och vill hänga lite med mig och min son så är ni välkomna.

Inga kommentarer: