25 nov. 2008

What to wear?

Nej klänningen på Lindex som var för bedårande fick mig att se ut som en ballong med uppsvällningsproblem. Därav inget köp. Så till nyår ingen ballongkjol.
Fick dock ett topperbjudande från Ellos på denna och den lilarutiga klänningen.




Denna klänning kanske dock kan vara något för jul. Med en cardigan eller likanande över.


Den här var ju oxå väldans söt. A format är ju bra för oss inte stuprörstunna pygmeer. Men man vet ju aldrig innan man prövat.

Vet inte riktigt om jag gillar den lila eller den brunaktiga bäst. Båda är ju för gulliga. Båda?

Annars har jag förträngt dagen som mest gjort mig magont och knepmående. Theo o jag gick ut vid 19 tiden och åkte pulka. Hur kul som helst. Inget får ett magont att försvinna lika mycket som lite puklalek.

Inga kommentarer: