22 dec. 2008

Dan före dan före d-day

Kollega sjuk. Jag som hoppades på att han hade alla kloka frågor och svar till våra planeringsdagar nu. Vet inte om det är jag som skall låtsas vara klok då eller något sånt. Tja njea. Vi får se vad som händer.

Så en helg fylld av tomtestädning, brorsfamiljbesök, spring spring spring och annat så känner jag mig fortfarande inte redo för julafton. Ngra klappar kvar + en upptäckt att en av mina klappar inte alls var så bra som jag trodde, besvikelse. Sen är de inte helt färdigstädat och så ja just de vi har ju tokigt mycket snarr kvar att göra och så julmaten.
Jaja, de blir jul ändå har jag hört.

Nu, håll alla tummar för att jag får ledigt i 14 dagar utan löneavdrag. Annars blire till att arbeta har jag bestämt = vill inte juhe!

Låt denna dag få fort förbi tack snälla, o kvällen lååååångsamt.

Inga kommentarer: