20 dec. 2008

Slapparposition

Köket är nästan redo för jul idag.
Toookigt späckad dag. Ändå känns det inte som om jag är däckad.
Det fanns tillomed tid för ett 45 min pass på gymmet. Otroligt stolt över mig själv. Då kan jag gluffa lite chirre ikväll kanske. Jag förbereder för julmatsintag. Inte världens lättaste att inte gå upp 30 kg över julhelgen.
Kvällen har hitills bestått av lite Harry Potter sen en övergång till JulErnst för att sedan gå över till Die hars 2. En rätt blandad lördagskväll.

För övrig...den tröjan Brusan har i die hard 2...en sån har jag köpt till min bror i julklapp, fast brun. det måste ju nämnas för honom. Kan det ngnsin bli fel med Brusans val? Me no think so.

Så efter en sushidinner ska jag nu vänta på att kärleken återkommer till slapparposition i soffan (han nattar kakansson) så vi kan lördagsgluffsa och mysa.

Inga kommentarer: