8 feb. 2009

27 år senare

Idag var det fördelsedagskalas för mig.
Hela 27 år från det att jag först såg dagens ljus.
non the vajser.




Morbror är världens bästa

fasters favorit

mamma, jag o cheesecaken var där

Storebror, kakan o favvomamman

Pappa o kakansson gör ngt bara de förstår sig på

Kusinerna pussas. Hur rart är inte det då?

Igår var vi ju o käka tapas. Eftersom jag är slut i pallet glömde jag kameran. dock kom L ihåg den så jag får snylta på hennes bilder sen.
Mysig kväll med otroligt bra presenter, god mat och underbara vänner.

Dagens favorit alla kategorier är biljetterna till "My fair lady" med ett löfte om middag.
Min sambo är bäst. Så himla bäst.

3 kommentarer:

byrackan sa...

Pappa skrämmer barnen?

Anonym sa...

geez! you´re old! :)

Evighet sa...

Vovvis: haha neh jag tror dom har rätt roligt men han har lyckats skrämma en del i sin dar ja.

Ydha: no shit. Rulla hit rullatorn innan jag bryter nåt höftben eller nåt.