8 feb. 2009

Mitt bästaste födelsedagskalas

Jag är så nöjd, presenter, uppvaktning, vänner, utekväll. Jag känner mig sprudlande lycklig.

Fick en urtjusig kandelaber med ljus av svärföräldrarna (ja nu får de faktiskt kallas det. Vi är ju inte gifta men jag menar vad ska de annars kallas?) och ett sött happy birthday ljus.

Av bror med familj fick jag en superfin munkjacka från favvoaffären New Yorker. Utan att ens ha önskat mig den. Klockrent. Det hade jag inte förväntat mig.

Mamma o paps hade hittat på lite smått och gott bland annat ett underbart doftande ljus och ett par leopardfärgade leggins.

Rekis gav mig en underbar parfym. SJP doft. Har prövat den idag med ett prov hon tog med sig (så jag inte skulle bryta förpackningen, hur bra får man vara? Jag hade aldrig kommit på en sådan sak). I alla fall, jag har haft den idag för att se att den verkligen var jag och har nu kommit fram till att den verkligen är jag.
Underbart då jag så sent som i förra veckan stod o småsvor över att jag tröttnat på mina vanliga parfymer och inte tyckte de doftade lika gott längre.
Denna blir en favorit.

Gull M och Th gav mig ett armband och ett halsband riktigt tuffa grejjer och armbandet passar toppen till min nya bruna klänning i singoallamodell.

Fick ju volangklänningen av Elle Is , D och min favoritsvägerska (har bara en men hon hade hamnat högt upp ändå o de säger jag inte bara för att det kan hända att hon läser det). Satt som en smäck och jag älskar fortfarande att den gör det. För bara några månader sedan hade den inte gjort det kan jag säga. Ett par örhängen som är så mycket jag låg också i paketet. Jag älskar när folk faktiskt känner än och köper grejjer man vill ha. Finns det något värre än när man öppnar ett paket och känner sig elakast i världen för att man inte vill ha det som ligger där i. Förmodligen finns det något värre men jag kan inte komma på något just nu.

He man bjöd på drinkar igårkväll och gav mig "finöl" på ett "fulsätt" på pendeln. Han är väldigt bra att ha med sig på kalas, det finns alltid minst en anekdot.

Dessutom fick jag en urfin present av J i australien som ringde och grattade mig fast det var 2 på natten där. Gullvän. Hon kommer hit i sommar och min lycka är gränslös. Kul är det minsta vi skall ha.

Sen är det ju Ms och Theos presenter. Dom är redan nämnda. Jag älskar min sambo som inte bara köper den bästa presenten utan också gör cheesecake till mina gäster och middag till andra sittningen av gäster. Och sen den underbara varelsen som kom med tulpaner till sin mamma. Nöjd som attan var han när han räckte fram dom. Kan inte fatta att jag lyckats så bra med honom. Tur?

Man behöver fylla år ibland för att inse att man har en hel del goda vänner. Ni är mitt bästaste.

5 kommentarer:

byrackan sa...

Glömde jag att säga grattis?

Evighet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evighet sa...

Ett grattis i efterskott duger gott :)

soulkatt sa...

Ja jag dansade minsann in din födelsedag med dunker o granater!
(inget ligg dock..)

Evighet sa...

Hurru bejbi, Karin frågade om vi inte kunde gå dit o dansa någon gång. Min lycka var gränslös över att någon från mina hoods ville dit med :) Så jag sa att de e klart vi ska ihh ihhh