9 apr. 2009

Kyss mig solen. Det är en uppmaning

Igår strök jag vårduken
Hängde upp ljusblå gardiner i vardagsrummet
Fixa lite med blommorna
Småplockade i allmänhet.

Nu har jag bestämt mig för att jag skall secondhandshoppa lite medan jag väntar på att jag ska få hämta Kakan på dagis. Kanske hittar någon bra påskpresent? Vad vet man. Främst skall jag kolla efter en bra väska tror jag. Får se om de blir något fynd.

Är riktigt nöjd med mig själv över att jag lyckats hålla standarden på det rena hemmet tokigt bra denna vecka. Jag har orkat vara en riktigt husmor. Dessutom har jag arbetat, studerat körkortsteori, planerat påsk, tagit hand om Kakan och varit huslig. Allt går om man bara vill.
Dax att arbeta de få timmarna som är kvar. Hejja arbetssam.
Kommer solen bara fram igen nu så är jag riktigt nöjd med dagen :)

Inga kommentarer: