11 maj 2009

Kontrollångest x 140

22.48.
Familjen har sovit i över en timme nu. Liten i familj mer än de. Okej nu somnade M tidigt men jag hade gärna sett att jag sov också. Behöver sova, känns som jag är i ständigt behov av sömn.

hade hoppats på att få lite grejer avklarade idag så som påskrifter på uppsägning och postande av köbegäran. Koll på lån och påskrift och ivägskick. vi tänkte ju göra de där när korven sov, men han somnade sent och M somnade tidigt...därav inget sånt gjort.
Jag är inte en människa som klarar miljonaffärer bra om det är mina egna miljonaffärer. Därav vill jag ha tokigt med kontroll över hela situationen. det har jag inte. Jag har ingen kontroll över något just nu...därför sover jag inte.
Det är väldigt mycket jag vill ha kontroll på.
Packning i kartonger
Vilka som hjälper till att flytta
Allt med mässan
Projekt
Träning som helt avstannat pga allt annat
Jobbet, där har jag INGEN kontroll
Ryggdoktorn (avbokade en tid som jag aldrig påbokar)
Tandläkarn (ons kl 18:00 men jag menar, hua)
Dr Dängroth
Och på något konstigt sätt känns de som om jag har färre kläder att ha på mig nu än vad jag haft tidigare...kanske pga att en del varma kläder inte riktigt funkar längre. Detta stör mig något kolosalt. Tänk på mig lixom?

Saker jag har fått gjort idag som jag borde tänka på i min kontrollångest
bankärenden
jobbkläderprovning
avbockad lista om mässan tack vare Semlan
all ok med fotografen
4 kartonger ipackade av M
Köksstädning
Lunchlagning (som jag blitt extremt lat på)

Imorgon to do
Projekt
Kolla utställarlista och bocka av och läsa om kunder, checka hemsidor
Skriva ordrar
Jönköpingsmässan vara eller icke
Kund som jag glömde idag

Onsdag
Tandläkaren
Sista med mässan

Torsdag
Mässa in my heas
Fredag
Mässa in my mind
Lördag
Mindfuckad av mässa

söndag
död

Nytt datum för inflytt = 26 juni. Det passar bättre. Snälla någon flytta in i vår lägenhet 1 juli, snälla?

Nu är det seriöst bed time. MAKE ME JOHN PLUNT

Inga kommentarer: