18 juni 2009

Långhelg



Ikväll blire midsommarshopping. Som min kollega så snyggt pointed out "lycka till". De lär väl vara några fler som skall handla antar jag.

Tur att inte vi skall ta med oss allt. På vår lista står bara

Sillar
Sillsallad (Svärmors recept)
Potatissallad
Lax
Marinad till Lax
Körsbärsträd (mamma och pappa har bröllopsdag)
Present till D.

Thats it. Skönt. Hade varit jobbigt om vi skulle shoppa för en hel arme.

Lillkorven fick gå hem tidigare från dagis igår, han hostar som en hel karl. Stackarn. Idag skall han förmodligen köra lite lastbil med farfar. Igår när jag frågade om han skulle åka stor bil med farfar blev han tokigt exalterad och skrek "stoooolstooool" i 2 minuter innan han kom på att han var hostig och behövde tröst. Så jag tror de blir poppis.

Nu ska jag jobba i ngra timmar innan jag går hem och har långhelg. HEJJA!

Inga kommentarer: