17 juni 2009

shopping

Hittade kläder på Lindex shop online. Så bekvämt att kunna fönstershoppa via datorn.
Men de har ju rea just nu på Lindex. Jag ska nog faktiskt ner dit och kolla läger.



Velourtröjan hade jag velat ha till mig men jag tvekar på att jag kommer in i den.
Jag tror det får bli ett köp till kakan istället. Bamsetröjan är ju ett must have.



Till mig hittade jag armband, en virkadstickad väst. Alltså den har något visst. Och öronhängen. Fanns ett turkost armband som jag gillade oxå men jag måste vara realistisk, hur ofta använder jag armband? Det rutiga är dock to die for.























Sen är planen att gå ned till frisören här nedan och fråga vad hon tror händer om jag tonar mitt hår lite lätt. Skulle vilja ha lite sommarfräsigt hår med slingor och grejjer och är lite trött på alla dessa tio tusen kulörer som herr "jag är van vid att tjejerna som kommer hit vill ha en massa färger i håret och då ska du oxå ha det och bonus, jag gör håret rakt" fixade till.
Nu vill jag vara mer svensson men ändå sommarfräsig.
Could I do it? Vi får se. Isåfall gör jag det på det svenssonaktiga, jag går och köper toning på hm sättet.
Hejja mig.
Förslag på kulör?









Inga kommentarer: