17 juni 2009

nedräkning

Så ny dag på jobbet.
Efter en hostig men frisk tur (Kakan är förkyld) på cykeln + en busvissling från min beundrare på målerifirman (kan jag hjälpa att jag är underbar?) så är jag nu på arbetet aka hell hole.
Nääää...just nu ser de ut som om jag i alla fall har en semester att se fram emot men jag skall göra ett ryck under min lediga tid och leta jobb. Jag tror det är smart. Man kan inte göra konstgjord andning hur länge som helst.
Vi får se vad som händer. Önskar egentligen att jag är modig nog att starta min ide som jag har och tjäna pengar på det, men men, vi får se. Jag måste ha back up och jag måste vara säker på vad jag gör innan jag bara slänger mig in i det. Jag tror visserligen att jag har något bra in my head men är det tillräckligt bra och framförallt är vi som team tillräckligt starka för att klara av det? Mycket att väga in innan man tar beslut.

Nu ska jag vara flitig idag, skicka offerter och föra vanliga utskick bara för att.
Sen får vi se vad de ger i augusti.
12 arbetsdagar innan semestern
9 dagar innan inflytt GAH!

Puss hej

Inga kommentarer: