29 juli 2009

Dagens skörd

Idag var vi iväg på shopping. Lite mer till huset så som källsorteringskärl, lampor, köksgrejjer och lite sånt. Hade behövt gardinstänger, mattor, väggdekorgrejjen och gardiner/tyg också men de blev för dyrt. Man får hålla i pengarna i dessa tider (sa hon surt).

Jag som hade nada i garderoben (antingen för stort eller förstört) var helt enkelt tvungen att köpa på mig i alla fall ett par jeans till, och något till överkroppen.
Hittade ett ursött linne på BIKBOK för inga pengar alls. En underbar kort jacka och en grå kofta för att alternera med min svarta (man vill ju variera sig.)
Övertalades även till att ta den lila tröjan...jag gillade den men de är frågan om hur den egentligen såg ut på. Mannen sa att den funkade ypperligt, jag litar på honom.





Så dagens fyndskörd blev jeans på lindex, lila tröja new yorker, resten från BIKBOK (som för tillfället har mer än tokrea, tror dock att skyltarna snart åker ner).

Inga kommentarer: