28 juli 2009

Garderoben är klar men den jäkla häcken blir nog aldrig färdig.

Jag är klar med garderoben. Första utkastet i alla fall.
Sen har jag en plan att sätta upp ett ljust tyg längs väggarna för att först och främst få bort "vinden" känslan och sen skapa lite ljus där inne och så ska de ju va lite lyx lixom.
Jag tror på idén.
Men kläderna är i alla fall inplockade just nu och allt är rent och snyggt. Någon gång i min framtid skall jag även ta och pimpa till den. Är jag fräck så bjuder jag över K som är pysslet personifierad så kanske de blir både lite kul och förhoppningsvis snyggt.
Stackars K. Efter pajbakning så inser jag verkligen potentialen av att bjuda över henne hahaha.
(you löv me).

Nu ska jag fortsätta med städning, hängning av tvätt, plockning och framförallt ett försök till att väcka korven kakansson som vägrar hålla upp ögonen.

YOU CAN DO IT KAKIS!

Inga kommentarer: