10 juli 2009

Igår

Igår var Semlan och hans junior över på ett besök i mitt just då mindre än hela hus.
Trevligt med lite pratsstund och sällskap i de sunkiga vädret. Lunch, måla och lite bus med ungarna.

Sen fick vi backup av underbara Ts pappa och elektrikergrannen som kom över och fixade spisen för typ inga pengar alls. Underbara karlar. Kan man bli gladare än när folk bara ställer upp? dom kom springande på 10 minuter och fix fux färdig så funkade ugn och spis.
Imorse vid 8 ringde rörgubben och de kom en rörmokare som mojsade med avloppet, klagade lite på konstruktionen men nu är de i alla fall funktionabelt.
Jag blir så himla glad.

Så vad ska jag nu klaga på?
Ja de skulle vara vädret då, men jag tror jag skiter i de. Vi ska ändå in till stan o köpa grejjer så de kan få regna hur mycke de vill.


Semlan och minisemlan

Min poserande son...

Inga kommentarer: