28 sep. 2009

In my well of fives

Mitt huvud surrar som ett getingbo.
Jag önskar så att jag hade bättre koll på läget.
Jag är alltid som den där drönaren...surr surr dunk"aj fuck"
Imorgon har jag kundbesök. Rätt laddad inför de. Men de känns
som om de är den enda laddningen nu för tiden. Hade verkligen önskat
att de här var de drömjobbet jag trodde att de var, men de är de inte.
Face facts and move on.
Jag söker ihärdigt vidare efter det riktiga drömjobbet medan jag stretar på.
Kanske att jag helt enkelt skall tänka om totalt. Det kanske var konditor jag skulle bli.
Nu somna under några sidor i en bok eller nåt.
LG är ju fortfarande på lagning så tv tittande lär de ju inte bli.

Ps. Sjukt bra av mig att inte köpa naturgodis fast jag var så sugen att jag kunde dö. Jag skyller på min deppighet till orsak för sötsug.
Tack o lov för underbara omgivningar så jag kan knalla bort mitt sockersug. Så fort jag hittar ett jobb som inte tar hela min tid i anspråk så ska jag börja träna igen. Kan faktiskt inte bärja mig så kul de ska bli.

Inga kommentarer: