31 mars 2010

En dag av slit. i love it


Älskade Jojs var på besök. Jag tyckte absolut att hon skulle ha lite Doveprodukter. Jag är en så god vän. Jag skickade med lite Dove som hon kunde ta med till sin syster med. Är faktiskt väldigt nöjd över den. Den doftar riktigt bra och jag har någon grej i huvvet om att huden nog är lite slätare eller något. Placebo? I dont know. Men jag gillar.
Annars är jag sliten. Riktigt riktigt sliten. En hård dag idag med en himlans massa huvudvärk men 2000 kr in. Inte allt för mycket hurra men jag hoppas att sakerna ramlar in snart. Strukturen är inte helt på topp och jag känner att jag nog får tassa fram lite på tå innan jag tar i från fötterna.
Men jag hoppas att saker och ting blir lättare as time goes.
Imorgon är sista dagen innan påsk. Tänkte ta en snabbvisit till Göteborg innan vi åker hem och umgås en gång till med älskade Jojolainen.
Det är för mysigt, vi har så mycket att ta igen lixom och vi är på så helt lika plan även om vi är helt olika. På något vis funkar det like a glööööw.
Nu ska jag gå och natta lillkorven innan jag slocknar på soffan med min iphonestickning.
Blir nog en tidig kväll...ingen träning med tanke på att jag skippade lunchen (glömde den faktiskt).
sov gott befolkningen

Inga kommentarer: