29 mars 2010

Puss

Så första dagen som riktigt anställd. Hejja skriva kontrakt.
Jag är sjukt nöjd.
Jag har en Iphone
En arbetsplats
4 inbokade möten
10 påskägg som skall delas ut.

Men kan man bli mer nöjd än de? Va? Jag bara säger...
Dessutom har jag ringt Bingo Rimér idag som dock inte svarade.
Chefen hade en idé om att jag kunde ringa och låta sensuell och hamna på något omslag.
Jag tvekade. Jag tror Bingo tvekade också för de blev inge samtal.
Men än så länge älskar jag min arbetsplats...kollegor...chefen...men FAN VA NÖJD JAG ÄR.

Jag skall gå tillbaka och kolla på detta inlägg när livet känns tungt om ett tag igen.
JAG KAN! JAG KAN! JAG KAN! Så ska jag bara dra in lite dinaros också. Men de ordnar sig.

Så here I am...NEWZ telges nya stjärnskott...behövs en annons lokalt i Södertälje...then I am your man/woman.

Nu ska jag äta mat och vara nöjd över mitt för nuvarande underbara liv.

Inga kommentarer: