10 juni 2010

Inspiration

Såg en nyupptäckt blogg idag som hållits hemlig för mig. You know who you are.
Och all denna inspiration till att göra fint kändes mycke bra.
Inser att min inspiration brukar funka till en viss del,
den funkar fantastiskt på planeringsstadiet och när de är klart, men de där med att göra..hmmm..ne.Just nu är nog min tanke något sånthär tror jag. Se så fint. Jag vill dö av lycka.
Något sånthär blir det hemma hos oss också fast helt annorlunda haha.
M kolla golvet. De va la fint? Lite mörkare..right?
Spisen, I love it.

Men vi ska göra på vårt eget sätt. Bygga snickra drömma fixa. Nu i helgen ska vi försöka ta oss till det fruktade Ikea för en dejt med allt som behövs. Så som diskbänksskåp, hyllor i massor, bänkskiva, bra skafferilådor. Är de någon som har en bra idé på skafferilösningar? Min tanke är fast i typ trådbacksstadiet ( kanske inte just trådbackar men något i den stilen). Vore toppen och hitta ett alternativ som gör att man kan placera saker även längst bak i skåpet.
Jag är en sån som gärna har 10 olika sorters mjöl hemma. Tänk om man får lust att baka tidigt en söndag, vad gör man då utan sitt mjöl?
Tips och idéer mottages tacksamt.
Nu ska jag ha planeringsmöte med mig själv så att jag på måndag inte hamnar i deadlinedvala utan sätter igång direkt.
Thats what I love about me, de går att lura mig!

Inga kommentarer: