10 juni 2010

Saker som får mig att inte hata idag

Just nu när det försvann 50 000 som var inom räckhåll är det lite tungt att vara jag.
Nog för att striden ej är över. Its never over. Men de gör att jag snabbt måste tänka....
1. Theo.
Världens gulligaste unge. En sån där som gör att man går upp på morgonen. Den enda i hela världen som kan motivera mig att gå upp 3 på morgonen för att hämta honom och 3 gossedjur och sedan ha mage att klaga över att han inte fick sitt eget täcke...I just do it for you my love.
2. M
Världens bästa sambo som inte gör som jag vill exakt varje dag men som exakt varje dag påminner mig om varför det är just honom jag är kär i.
3. Jobbet
Jag gillar det ju i vanliga fall. Idag it is fucked up men man kan inte vinna alla strider väl? Luften gick dock ur mig nu. Men...men men men jag gillar det ju. När de inte går åt helvete.
4. Huset
Jag får åka hem till mitt vitagråa hus med rabatter, gräs, myror, blommor och dofta gott när jag vill. O jag känner nog att det blir snarare än snarast.
5. Jag
Vad som än har hänt så har jag överlevt allt hitills och det är mycket jag har överlevt.

Ändå...känner jag mig inte helt up for it idag! Fredagskväll KOM!

Inga kommentarer: