17 aug. 2010

nedförsbacke

Pratade med en vän om uppförs och nedförsbackar.
Jag måste nog se livet från nedförsbackevy just nu.

*gick bra hos tandis
*gick bra på körskolan
*trots att jag är långt ifrån höginkomsttagare just nu har vi ändå pengar att köpa körlektioner för. Tack älskade man som återigen orkar satsa på mig.
*resa bokad i oktober till älskade JoJo
*tjejresa till Sari i sept eller november
*köket närmar sig steget färdigt. O redan nu är de så fint att jag vill dansa.
*förändringar på jobbet, förändringar är alltid bra har jag lärt mig.
*theo är så duktig och varje gång jag kramar honom inser jag hur otroligt lyckligt lottad jag är.

De jag företar mig verkar vilja bli företaget. Jag får helt enkelt fatta att JAG..frk JAG för första gången på mycket länge är i en nedförsbacke. Ja okej, det finns saker jag vill förändra, de finns sådant jag mår dåligt av ibland men kommer det inte alltid vara så? Det kan inte vara perfekt.
Jag är nöjd.
Just idag. :)

Inga kommentarer: