21 sep. 2010

Me likeee


bild lånad av Lyckebo inrednings facebooksida

Via facebook och min käre svägerska L så hittade jag en fin-fin butik i Eskilstuna..Dont be alarmed den finns även som webbshop.
Inte de billigaste grejjerna på marknaden men ack så fina grejjer. Precis sånt jag vill överrösa mitt hem med.
Lyckebo inredning

För övrigt är jag nu sjuuuukt intresserad av
*att se hur herr och fru R har tapetserat i sitt hem. Väntar otåligt på inbjudan.
*tänka framåt och se på alternativa lösningar i vårt fina hem.
*Klippa ner häcken i trädgården.
*Åka till Skottland till min fina JoJo och nystarta.
*Börja lägga ut strategin för julen. Kanske känns lite tidigt men de är många som skall samsas om kort tid och dyrt blire om man inte sprider ut kostnaderna lite. Ja jag är drottningen av planering you all know it.

Nu tack vare ett inställt möte för jag en andningspaus på någon timme. Ska dock spendera den med att moffa i mig lunch samtidigt som jag försöker jobba lite. Magsår? Nerå de e bara så jag arbetar.

2 kommentarer:

Runge sa...

Sen när behövde du en inbjudan för att hälsa på?

Du kan väl göra som din son och helt enkelt ringa på dörren klockan nio en helgmorgon.

Evighet sa...

haha. Nej jag behöver faktiskt ingen inbjudan de stämmer.
Jag vill dock försvara den lilla 3 åringen o påstå att han blev manipulerad till att ringa på dörrklockan. Men tro mig. Klockan 9 en helgmorgon...då ska de minst va en cirkus med dvärgar utanför för att jag ska ringa på dörren.