20 sep. 2010

veckans to do


veckans to do



20/9
Morgonpromenad
Boka möten
Kvällsträning hemma 40 min
21/9
Träna WC
Möten från klockan 09.30
Försök till lunchshopping
I behov av vantar bl.a.

22/9
Körlektion 08.20
Möten från klockan 10.00
Kvällsträning hemma 60 min

23/9
Träna WC
Möten fram till lunch
Utvärdering, kolla med nya möten till nästa vecka
Hem och plocka äpplen eventuellt klippa klart gräset.

24/9
Körlektion 08.20
Lunchmöte i Sthlm
Till Södertälje och förbereda nästa vecka.
Göra äppelmos

Mellan allt detta skall jag försöka hinna städa. De är lite bombnedslag nu. Tanken är också att vi ska hinna lite kök och köksö även om det blir lite bortprioriterat nu när köket är funktionsdugligt.
Sen skall allt de där oplanerade in.
Jag klagar dock inte. Jag gillar välplanerade och fulla veckor. Då vet man att de händer något.

Inga kommentarer: