17 dec. 2010

o hjulen snurrar

Mitt hostande dödar mig.
Igår var en dag full av äventyr för en landetbo.
Arbetsintervju i stockholm följd av fika/glöggfika/samtal/presentöppning med L och I.
En mycket trevlig dag om det inte varit för denna JÄVLA HOSTA.
Arbetsintervjun som mycket trevligt nog var på en sushirestaurang, very casual, innebar 4 glas vatten, 19 halstabletter och förmodligen 30000 "ursäkta mig" pga att jag försökte hosta ut mina lungor på the califonia rolls. Mycke mycke obra.
Annars gick allt bra. Får se vad det leder till men jag känner mig bekväm med företaget. Min 28 åriga vishet har gjort att jag söker bekvämt, troget, säkert, osv osv...inte spännande, fantastiskt, resande, galet.

Idag väntar en dag av mer fika (man ska göra sånt på julen, eller ja man ska göra sånt)....o ett samtal med en terapeut. Känns så märkligt, men samtidigt, hon har ringt några gånger och lovat att de är mer som ett samtal, vi skall bara prata lite typ, inget major. O som alla i hela släkten brukar påminna mig om så kan jag ju de där med att prata. Så de ska nog gå bra. Tror de kan vara bra att säga saker ut högt också..typ....jamen ja. ÄHH känns så pretto men vi får se. Ill give it a try. Kan Hollywoodkändisar så kan jag.

Inga kommentarer: