14 dec. 2010

Utveckling

Varje gång Theo varit sjuk så blir han typ ett år äldre (tur att han inte är sjuk så ofta, annars skulle jag onekligen inte kunna låtsas att han fortfarande är min bebis).

Idag kom hans första huvudfoting.
Jag inser att detta inte är något som alla kommer ställa sig upp och skrika av glädje åt. Men för mig var de sjukt stort. Förra veckan fick vi en husvagn på papper med rätt placerade däck och fönster o allt och idag alltså den första huvudfotingen.
Jag som alltid hittar på olika yrken som han kommer bli när han blir stor är nu säker på att han kommer bli konstnär. Fast inte sådär pretto som en del estetiska människor är utan mer som en cool rockstjärna med lite målarkunskaper också.
Men andra ord, jag behöver inte hitta ngt nytt jobb, han försörjer mig inom kort.
Kan man ordna vernissage för en treåring?



Huvudfotingen

Inga kommentarer: