8 jan. 2011

FEBRUARI

Februari var månaden, den där månaden. Jag letade nytt jobb, fyllde 28 hela år och började fundera på de här med var livet tog mig. Fick jobbintervju på Flash i Södertälje och det var världens sämsta intervju med folk som absolut inte ville ha mig o som dessutom klagade på mitt piercade utseende "en hårdrockare ser du ut som"...galet. Men idag är jag superglad över att jag inte fick jobbet för tråkigare butikssortiment får man leta efter.
Gjorde raggmunk för första gången i mitt liv o majssoppa. Båda var delikata.
Lärde mig att relationer är vad man gör dom till. Inte alltid lätta men inte alltid svåra.
M och jag åkte på kryssning.
Theo käkade semla med tandpetare pga mycket utvecklad kladdfobi.
Jag fick blommor.
Jag träffade mina long lost girls för att fira lite på mamas o tapas...hetereså?
I alla fall...en bra månad. Firades i dagarna många och levde ett mammaliv. Dvs..jag hade tid att hämta Theo från dagmamman och lämna honom med. Något få förunnat och något som varken Theo eller jag varit allt för bortskämda med. Det är dock något jag rekommenderar. Det är fantastiskt när dom kommer springande och glatt skriker "MAMMA/PAPPA/GUBBTJYV".

Februari not so bad.


o



Inga kommentarer: