7 jan. 2011

JANUARI
Jag undrar vad som hände i Januari förra året egentligen? Har ju öppet mobbat 2010 men jag funderar på, de måste funnits riktiga guldkorn. Det är ju dom man skall fokusera på.

Jag jobbade på Svea hem och inreda fortfarande och jag älskade de. En underbar arbetsplats med så fina ägare och kollegor. Kunderna var nästan alltid bäst och så fick jag gå omkring och kolla inredning varje dag. Underbart. Synd att jag inte kunde fortsätta för det var verkligen en av höjdpunkterna på året.

Jag var och gjorde prov för en KY utbildning med inriktning sälj och marknad. Gick hur bra som helst ochi februari kom jag in.Tyvärr kände jag att tajmingen var helt fel och jag tackade nej. Här bestämde även M och jag att jag skulle ta en intensivkurs i körkort i Nyköping. själva beslutet var bra. Jag har dock inget körkort.




M jag och Kakan grillade ute i trädgården

Vintern var nästan lika vit som i år. Kallt.


Inga kommentarer: