31 jan. 2011

Födelsedagspresenter

vad önskar jag mig i födelsedagspresent?

Efter att ha fnulat i många dagar...

Stekpanna = 26 eller 28 diameter
Respengar (vi är bjudna till London så är man osäker på vad man vill köpa till mig så är jag gladast åt lite dinaros. Alla tior uppskattas.

Annars..I dont know. Ett jobb, en personlighet?
Det finns med all säkerhet tusen grejjer jag vill ha. Men såhär i födelsedagstider är jag helt blank på vad jag vill ha och helt ärligt, jag är sådär vuxen nu så jag blir glad över ett grattis bara. Och som sagt..jag skall till London, jag är nöjd.

För övrigt.
Idag fyller min far 60 år. Ett grattis till honom som förbjudit mig att ens låtsas om att han fyller år. Nästa år när jag fyller 30 lär jag påminna alla...tänka sig att jag fått gener från den mannen :).

Inga kommentarer: