10 feb. 2011

Så mycket bra

Är just hemkommen från en mysig kväll med Runges.
Lite inredningssnack, grekiskt och överbliven brownie. Mycket lyckat. Och så halv åtta hos mig såklart. What can I say, ingen kväll är detsamma utan halv åtta hos mig. Nu när jag dessutom berättade om TLC och deras "tårtdekoratörerna" tror jag att jag kan få fler att bli anhängare av den kanalen.

Annar sitter jag mest och kollar på BUISNESSDAY(på campus telge) och vilka grejjer som finns att göra där. Den 16-17 februari. Är någon ledig och sugen på att hänga på för lite gratis kunskap om företagande och att knyta kontakter i Södertälje så tycker jag att Ni skall vara där.
Personligen tänker jag befinna mig där i egenskap av möjlighetssökare och jag har redan bestämt mig för att göra egna små enkla visitkort att ta med. Inte för att jag är så jäkla framgångsrik utan för att folk alltid uppskattar ett fint visitkort (kolla american psycho o säg att jag har fel).

Men som sagt, ingen blir gladare än jag om någon vill bli min dejt. Alltid roligare att vara två så anmäl er snarast så blir jag gladast (jag kan rimma, jag är helt otroligt).

Sen är min tankar på mitt kidnappade pass hos Polisen (jag trodde dom stängde 4 inte 3) och min framtida Londonresa. Fick mycket lägligt kontakt med Katja som bor i den fantastiska staden och har jag tur kan hon kanske ses för en kram och har jag ännu mer tur kanske hon vill visa mig runt Camden Market som är mitt mål med hela resan haha( är osäker på om mina förväntningar kommer göra mig besviken nu men jag hoppas inte det).

Nu är det i allafall bara en vecka kvar till lift off. Overkligt bra.
Så kanske att detta är början på något nytt. Buisness och London. What else can be this good?

Glöm inte att säga att Ni vill följa med mig på ons tors, (mest ons men jag kan bli charmad för ett torsdagsbesök också) bekant eller obekant, I dont care. DO IT!
herrå

Inga kommentarer: