31 mars 2011

bara ett inlägg

Gårdagen resulterade i en hel del fynd.
Förutom blommor och presenter lyckades jag hitta en fluga på tjejkvällen i Trosa och ett T eftersom Kakan alltid förtjust hojtar "T SOM I THEO" när han ser den bokstaven. I ärlighetens namn tänkte jag slå till på hela hans namn i bokstäver men dom hade inget E och THO blir liksom inte rätt.
För övrigt avspeglar det sig inte på bilden men han älskade flugan.

Trosa tjejkväll var för övrigt riktigt mysigt. Mycket folk dock. Kul idé och dessutom kul att man kunde unna sig kläder och grejjer som man kanske inte gjort annars då rabatterna var helt okej. Personligen fyndade jag inget till mig men mitt sällskap fyndade på min inrådan lite grejjer. O i ärlighetens namn, jag gillar mer att tvinga andra att svettas i omklädningsrum än jag gillar att stå där själv.

Nu håller vi alla tummarna för telefonsamtal idag.
För att Kakans magsjuka skall vara över.
För att resterande familj inte skall bli magsjuka.
För att vi hittar roliga flower power kläder till på lördag.

O även om jag inte tror han läser det...så ett bittert grattis till Manu som blev med körkort.
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?



1 kommentar:

Manu sa...

Hahahaha, tack duu..