21 mars 2011

Nu börjar jag

Jag ska göra den här utmaningen nu. För folk tjatar. O jag ska göra den nu o inte den första i månaden för jag är rebell. O kanske, kanske får någon reda på något spännande som dom trodde att dom inte visste.
Kul va?
Ja de e de.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här äter jag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Värsta som har hänt mig
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – En ovana jag har
Dag 09 – Den här typen av killar faller jag för
Dag 10 – Varför började jag blogga?
Dag 11 – Nio sanningar och en lögn
Dag 12 – Saker jag vill lära mig
Dag 13 – Den här personen vill jag byta liv med för en dag
Dag 14 – Bästa minnet till musik
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Vad är viktigt just nu
Dag 21 – Mina syskon
Dag 22 – Detta gör mig riktigt arg.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Kärlekslivet hur såg de ut, man för man?
Dag 25 – Vad är skillnaden på mig och dig?
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – En fin stund jag minns
Dag 31 – Ett sista ögonblick

Inga kommentarer: