11 maj 2011

im just saying

Jag säger som så....en kraftigt alkoholpåverkad människa som man litar på är precis lika jobbig att se på som en drogpåverkad människa. Detta kan jag påstå som en sanning. Även om jag inte vet om Ola Lindholm är oskyldig eller inte...även om jag inte har en aning om vad som hänt så undrar jag....har han någonsin misskött sitt uppdrag? Har han någonsin dragit linor inne på KP redaktionen och lärt Wild kids ungarna att snorta?
Jag tycker det är sjukt att folk får ha så starka åsikter om hans vara eller inte vara innan han på riktigt är dömd.

Men inte en jävel kommenterar om grannen är dyngrak, lutar sig på sin 10 årige son för att kunna ta sig hem och ramlar i diket 3 gånger på vägen dit en midsommarnatt. Hur skevt är inte de då?

Im just saying....

Inga kommentarer: