16 sep. 2011

Häpen

Ni lär aldrig kunna gissa vad jag gör. Aldrig.
Det är ngt som kommer provocera. Massor. Kissie har päls provocerande är det. Men jag håller inte på det. Jag berättar!
Jag steker gröt. Japp! Det är sant! Lika Sjukt som ett av underbara Claras projekt. Vem gör nåt sånt?
JAG!
O vet ni, det var fan inte gott! Tänkte att det skulle vara som pannkisar fast annat. Det var mer som cement. Så jag la till fetaost. Det blev som cement o fetaost. Tackar! Hur fan tänkte jag? Man blir ju förbannad.
Jag tog en bild. Men den får ni inte se för det är liksom inte ok.

För övrigt kom en av dom boende i byn förbi o frågade om vi var sams nu. Vadå tänkte jag...är jag osams? Men ja det var jag ju igår, osams o det hade damen i fråga snappat upp så när vi möttes ville hon vara fin o fråga....jag föredrar det svenska sopa under mattan sättet där. Jag log lite creepy som Leila bakar Leila o sa "jomenvisst sirru". Ibland blir jag häpen, hääääpen. Privatliv? En myt. Så livat vare inte. Inget porslin krossades. Tant med stora öron onekligen. Men nu när det ändå är känt, ja det var osämja igår. It is no more. Bara så ni andra i byn inte behöver oroa er. Jag har en presskonferens om det senare idag, vid busstationen, underbara Clara kommer o bjuder på stekt gröt med fetaost. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: