26 jan. 2012

Lyssna på tant

Jag har gjort något så fruktansvärt jävla hemskt. Något helt förjääävligt. Något som jag inte ens önskar att min värsta fiende skall uppleva.

Jag har upplevt mitt första och sista pass hård styrka i grupp. Styrka ledd av en galet positiv ledare med idiotiska förslag som enligt fysikens lagar EJ bör vara möjliga. Vi pratar "humlor kan inte flyga" omöjliga.
Allt på min kropp gör ont. ALLT. Jag hatar HATAR detta pass mer än NÅGOT annat. Fy fan! Jag är hellre tjock säger jag er. Hellre fet som en gris. Hellre permobilburen än att jag någonsin utsätter mig för detta igen.
Bilfärden hem gick i typ 30 för jag skakade för mycket för att trycka ner gasen. Jag har tenta imorgon....hur FAN ska jag kunna lyfta pennan?
Mitt råd till er därute....dont do it! Ingen Magruta i världen är värd crunches. Tro mig! Pröva inte. You kids out there, lyssna på tant! Träning kan skada din hälsa allvarligt! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: