28 jan. 2012

Mary kay me


Sååådär. Efter mycket om och men har jag nu fixat ett datum för en sminkkväll. Känns ju bra. Min klassy C kommer o demar smink, sminkar folk och säljer förhoppningsvis så det flyger sedlar (jag får 10 % på allt folk köper så KOM IGEN FOLK).

Idag blir det dock nåt helt annat. Det blir 30 års kalas och 1 års kalas. O slapp. Imorgon är det nämligen jobb och kanske tillome en dejt med fina J. Ja de va länge sen. Men allt är länge sen. Jag har liksom ingen tid över för något. Pluggar jag inte jobbar jag. Jobbar jag inte tränar jag. Tränar jag inte städar jag. Städar jag inte så kanske jag har ngn timme över för min familj o sen så måste jag få ligga o kvida i soffan med någon gång. Sneprioritering kan tyckas men jag inser att det måste va så de här året. Ett år av plugg kvar sen kan jag kanske börja leva lite igen.
Tyvärr blir det inget Salto för mig i år då vi har en viktig kurs precis då. Jag känner helt enkelt att jag måste prioritera skolan nu. Salto kan jag åka till när som men plugga gör jag ju i år. O bara i år. Jag måste va vuxen about it. Så jag va det. Även om det inte alltid är roligt att va förståndig.

Jisses ja. Så är det.

Inga kommentarer: