11 mars 2012

Chabby






På jobbet igår såg jag att denna var nedsatt hur mycket som helst. 95 kr kostade den nu. Ord pris 220 tror jag. Som jag suktat efter denna. Vet inte om jag skulle köpt två egentligen....men det blev en.
En hängande blomma här i, fågelburen skall upp på min altan och hänga i en kedja som redan finns där. En S krok är allt som fattas. De kommer bli så äckligt bra I tell you.
Nu saknas de två sköna stolar där ute sen är det altanen you wanna be on.

Ni ska få se.

Men nu är det dags att reda ut krullet, ta en dusch me kanske och sen iväg o köra ett arbetspass till. När jag kommer hem har förhoppningsvis den äldre älsklingen fixat med nya skrivaren så jag kan skriva ut lektionsateckningar på marknadsföringen. Är Millan med påt kan vi köra plugg i bilen. Det är myyyycket nu I say.

Inga kommentarer: