11 mars 2012

Småvitt



Till jobbet idag blir det dom vita små söta örhängena jag fick av L. Jag älskar dom verkligen. Jag fick ju en himlans massa örhängen när jag fyllde år o jag måste säga att alla gick hem. Men dom här är toppen till vardag. När man skall försöka vara sådär diskret fin. Då rockar dom.

Men nu ska jag klä på mig jackan, se mig om efter bilnyckeln och bege mig till landet av Kebab och frisör för att sälja lite inredning till behövande. Känner mig inte kryast i landet men jag tror det går åt rätt håll. Inge mer vara sjuk nu I say. Nu vill jag zumba igen.

Ps. jag lär inte lyckas ha gått ner denna vecka. Jag har inte rört mig mer än absolut nödvändigt och inte ätit bra. Kanske blir + 2,5 istället. Onödigt? Ja de kan man nog säga.
Låt oss alla hoppas att det bara är lite +.
Fundera ut nåt straff! Kanske låter hårt men de ska jag fan ha.

Inga kommentarer: