7 juni 2012

Gillart

Min sista dag i verkligheten på ett tag. I alla fall på praktiken. Det blir ett sista morgonryck o sen blire lunch kramar välkommen tillbaka.
Känner mig konstigt nedstämd men ändå lättad. Veckor av hårt jobb, nya lärdomar o nya kontakter. En fantastisk upplevelse men tillbaka till rutinen i två veckor innan sommarlovet känns ju faktiskt jätteskönt. Framförallt mer hemtamt.
Firade nationaldag med finaste släkten R ute i husvagnen. Barn, god mat, lite vin o en del shopping på outleten. Sånt får jag både energi av o blir sådär härligt trött så idag är jag lite seg faktiskt men de kan jag ta. Älskar att kusinerna tycker så mycket om varann. De kramas, busar o leker. Är den ena trött så kan den andre oftast lätta upp stämningen. Det underlättar onekligen även för oss trötta o slitna föräldrar när man sagt samma sak 10 gånger utan resultat.
Jag tycker om et BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: