21 sep. 2012

Äpple päpple mos

Äppelmosbonanza i Magnum med svägerska o alla barnen. Plock plock o sen körde vi i 120. Jag har nu 21 burkar mos o oförändrat antal äpplen på träden känns det som. Tips på vad som mer kan göras emottages tacksamt. Nu ska jag när andan faller på även pimpa dessa burkar o göra perfekta gå bort presenter. Men de blir inte nu då jag är helt slut o förmodligen blir aggressiv om jag ser ett äpple till. Inte så sugen på mos heller faktiskt. Men vill man ha äpplen så finns det i min trädgård. Grannar o vänner välkomnas, ni andra får betala eller dra en snyftis så ska jag tänka påre. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Chris sa...

Du kan skiva och frysa äpplen :) Perfekt om man vill slänga ihop en äppelpaj.

Evighet sa...

Har inte frysplatsen men annars hade jag gjort de :)