7 dec. 2012

Nybakad student

Det är bara timmar kvar tills jag ska stå där i campus aula o ta emot betygen. Det är galet! 1,5 år av svett o plugg o nu är jag klar KLAR! På ett sätt är jag gladare än på länge, nytt kapitel, vad händer nu? Men på ett sätt är jag HELT skräckslagen. Vad händer nu?
Vemodigt är nog rätt ord. Det liv jag levt i 120 i så lång tid är helt över o jag fattar inte vad som hände. Det gick så fort. Jag är så stolt att jag klarat det. Alla tentor, alla arbeten, allt, allt, allt. Jag hoppas oxå att betygen blir utomjordiska så jag på riktigt kan säga att jag KAN det här.
Önska mig lycka till för kl 13:00 SMÄLLER det! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: